Semestern 2012

Är snart till ända 😉 hua tänker ni! Säg inte sådär!
För mig är den över – på måndag kl 10.00 börjar något i Röda Ridhuset på Strömsholm som kommer bli ett bootcamp de luxe!

Jag kommer vid terminsstarten befinna mig i Kolbäck på en av de tre riksanläggningarna i Sverige för att ta min yrkesroll ännu ett snäpp uppåt. Jag hoppas hinna blogga något från paradiset, men det är inte säkert då jag även ska träna inför en fjällmara i augusti.

Hoppas ni får en fin terminsstart och att alla hästar kommer hem hela och fräscha inför hösten, lika laddade som er att börja jobba igen!

Håll även tummarna för Sverige i OS, i alla grenar såklart, men lite extra för våra fantastiska ryttare! Om ni har följt Falsterbo så vet ni att de svenska ryttarna tog hem Nationshoppningen igår, vilket är ett riktigt styrkebesked inför OS. Själv har jag följt det via datorn i år, men hoppas på att komma dit ner nästa år och insupa atmosfären. Jag har istället följt de svenska framgångarna på årets Tour de France..

Nåja – ha det gött och njut av de sista sommarmånaderna så ses vi till september igen!
Pigga och laddade 😉
//Jeanette

 

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Semestern 2012

  1. Tina N skriver:

    Hoppas du insuper mängder av go energi i Röda ridhuset. Tänk att vara på den nivån! Jag är mycket avundsjuk.
    Kram Tina, onsdagkvällar

Kommentera

