I brist på inspiration

Men ändock med en vilja att skriva något:

Jag har två intressanta (i mitt tycke) tips för dig som är intresserad av att leva ditt bästa liv samt för dig som är intresserad av kostdebatten som ständigt rasar i vårt konsumtionssamhälle.

Jag finner båda länkarna högst relevanta och väldigt intressanta. Även up to date.

Annars kan jag skryta lite om PomPom 💛 red dressyrträning på honom igår och han var så fin så jag återigen fick känslan av att slänga hoppsadeln och konvertera ;). I detta fall är det dock Norton som sätter spelreglerna, jag får se vad han har bäst; hoppförmåga eller gångarter. Helt enkelt hoppas att det i det här fallet inte hänger ihop, så det blir lätt att välja.

Ha en fin dag!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

