Ny bloggare!

Hej allihop!

Jag har fått den stora äran att även jag få blogga här på vår fina hemsida.
Vem är då jag? Kanske vore lämpligt med en liten presentation!

Jag heter Louise Hedlund och ni träffar mig förmodligen i stallet på tisdagar och onsdagar då jag rider och jobbar som stallvärd. Ni kanske känner igen mig som Lollo eller den lilla tjejen med långt brunt hår och grön cykel. Vilket som spelar ingen roll men det är alltså jag som kommer skriva ihop ett litet blogginlägg under signaturen lohed då och då. Tror detta kommer bli mycket roligt!
bambamloppan
Foto: Frida Ejneborn

Vad som kan va kul att veta är att jag rider i ponnyspecen på tisdagar, timmesgrupp på onsdagar och då jobbar jag även som stallvärd på kvällen. Förutom det sitter jag med i Tävlingssektionen och styrelsens valberedning. Alltså kommer mina inlägg handla om lite allt möjligt – träningar, tävlingar, jobb, ja ni vet, hästar i allmänhet. Någon gång så kanske vi får någon gästbloggare från ponnyspecen eller meddelande från tävlingssektionen. Det återstår att se!

Ha en fantastisk helg kära med-medlemmar, rid väl och njut av solen!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

