VÅRSKRIK

AAAAAAHHHHHHHHHHHH!
Vill bara springa runt i skogen och skrika! (Som Ronjas vårskrik nivet.)
Det skulle dock kunna uppfattas som aningen konstigt så väljer att skrika av mig här.
AAAAAHHHH!
Jag ä l s k a r våren. Det är jag förmodligen inte helt ensam om men jag behöver verkligen uttrycka min glädje över denna fantastiska årstid. Jag skulle beskriva mig själv som en väldigt glad person året runt men alltså våren är min tid. Har så mycket energi så jag inte vet var jag ska ta vägen. Dagarna blir ljusa, tussilago och fräknar tittar fram, hästarna står och myser i solen och jag och Joanna plockar fram våra knallröda respektive ärtgröna cyklar och trampar till stallet. (Istället för att pulsa i snöstorm eller något annat mysigt)

Vi rider på utebanan. Genom sommarhagen. Andas. Vrider huvudet mot solen.Lutar oss mot stallväggen. Andas. Njuter.
Det bästa med ovanstående är att det är precis lika fantastiskt som det låter.

En annan anledning till att jag älskar våren är för att så mycket roligt händer! Olika för alla men för mig denna vår är det hoppträningar, uteritter, hemmatävlingar, lov, en resa till Monaco, många studiedagar och bortatävlingar som får mig att studsa upp ur sängen varje morgon (typ).

Våren är helt enkelt bäst. Kanske ett lite oklart inlägg men tror nog jag lyckades framföra att jag tycker det. Hoppas att jag kanske delade med mig av lite energi också.
iphonefeb14 942
Denna bild på mig och Tristan från förra våren får representera min glädje. Känner förövirgt att jag kunde valt en lite snyggare till bild till mitt första inlägg men what evah, hjälmfrilla is the shit right?

Borde egentligen sova då klockan är 11 och jag ska skriva Högskoleprovet hela dagen imorgon meen behövde dela med mig av lite kvällstankar. Tagga. Heja mig! Ni som är i stallet imorgon, ta er en titt på Funktionärslistorna som nu är uppsatta (skriv upp er om ni inte har gjort det hihi) och ta sen en minut till att ställa er bakom stallet i solen och bara andas. Det är nog en av de bästa platserna på jorden.

Vi hörs snart!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

