Våra fantastiska hästar är värd all vår omsorg och uppmärksamhet!

BREV FRÅN RIDSKOLECHEFEN:
I söndags var jag och hoppspecen i Södertälje (3 maj) och tävlade med sju av våra fantastiska lektionshästar. Alla skötte sig utmärkt och gjorde fina rundor.
På toaletten, av alla ställen, hittade jag hästens bön på en fin plansch.
Jag fastnade lite där och läste igenom den och trots att jag läst den förut på svenska var den ännu mer fantastisk på engelska.
Hittade en film med engelska texten , se länk Titta, läs och kom till eftertanke.
Skärmavbild 2015-05-05 kl. 19.54.00

Våra fantastiska hästar är värd all vår omsorg och uppmärksamhet!
Med detta vill jag också tillägga att det är tråkigt att så få av Er har deltagit i våra teorikvällar samt veterinärföreläsningen.
Att kunna ta om en häst på rätt sätt, er framtida egna häst, eller våra tillsammans ägda lektionshästar, ger ytterligare en dimension till ridningen
Eva

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

