Funktionärer = Stallets hjältar

Jag måste få utrycka min fullständiga tacksamhet och ödmjukhet inför alla underbara funktionärer vi har!!! Ni är grymma!  

Stort tack till alla som hjälpt till under helgens tävlingar, utan er hade tävlingarna inte varit genomförbara! Så ta åt er, ni förtjänar alla guldstjärnor och all tacksamhet från oss i tävlingssektionen och från tävlingsryttarna 🌟  

Vi har fått så mycket positiv feedback av alla deltagare gällande alla positioner, men en sak har feedbacken gemensamt: Att alla utomstående har varit överväldigade av den vänlighet och glädje vi har bland SoRK:s funktionärer! 😄

För att få skryta lite till om er måste jag få bifoga en del ur överdomarrapporten gällande helgen. 5 är det högsta som går att få och överdomaren sa att det alltid är kul att komma till SoRK eftersom alla är så positiva och hjälpsamma 🌸🙌🏻

Jag är så sjukt stolt över att få vara medlem och tävla för en klubb med ett enormt positivt rykte, där glädjen och det positiva genomsyrar allt vi är och står för på SoRK! 😍

Tack för att jag har så underbara medlemmar i min närvaro ❤️🍀☀️

//Frida Ejneborn

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

